Ukhuwah Fillah dengan kakak comel (ukhti Mastura) ^_^


Dengan lafaz Bismillah.

Alhamdulillah, dengan izin Allah dapat ana berkongsi cerita yang tak seberapa ini. Baru-baru ini ana dipertemukan dengan seorang ukhti yang comel. Allahu. Tak sangka dengan izin Allah dapat ana  berta'aruf dengan dia. 

MasyaAllah, ana kagun dengan sangat dengan ukhti nie. Ana suka baca penulisannya di blognya. best sangat. Kalau nak dibandingkan dengan ana, seribu kali baik dia punya blog dari blog usang ana nie. hee :) Mai jenguk blog comel kak Mas

Lupa untuk ana kenalkan empunya diri. hehehe. Nama dia Siti NorMastura. Ana panggil dia kak Mas je. Tau tak kenapa ana tertarik dan kagum sangat dengan kak mas nie, sebab kak mas nie nikah muda tau. Allah. Impian ana tuh nak nikah muda. Alhamdulillah Allah dah pertemukan ana dengan dia melalui chat di facebook. Allahu. gembira tak terkata lah kan. huhu. bila sembang-sembang hati ana tergerak untuk tanya dimana kak mas tinggal. Dengan tak jangka rupa-rupanya kak mas nie tinggal di sebelah taman ana. Allah, Allah, Allah hebatnya perancangan Allah.

Kebetulan kak mas nie ada butik online jual barang-barang muslimat seperti tusung labuh, koleksi tudung-tudung. Nak tengok mai klik SINI. hehehe, (promote promote). ana pun tempah lah tudung labuh dari kak mas. Alhamdulillah sangat selesa. Sejuk je kainnya. Tak jarang. Alhamdulillah.



Waktu nie ana di rumah kak mas ambil tempahan tudung. Gambar di snap oleh zauj kak mas. Abg Afiq :)

Kak Mas,
Salam Ukhuwah Fillah abadan abada ^_^

No comments: